אודות

בישיבת בני עקיבא נחלים, לומדים כ – 550 תלמידים באווירה תורנית, שמחה ונעימה.

הישיבה מחנכת את תלמידיה לאהבת התורה ולאהבת ה', מתוך יראת שמים ודרך ארץ.       

תהליך חינוכי זה, מביא לבניית בניין אישיותי תורני וערכי, להתפתחות ולצמיחה אישית שסופה הוא השפעה משמעותית על הכלל. 

אנו בישיבה מלווים את תלמידנו מראשית דרכם ומכוונים להשקעה מתמדת ולמקסום היכולות בעולם הקודש ובעולם החול גם יחד, לכתחילה, מתוך ראיית הטוב, היופי והייחודי שבכל תלמיד. האווירה המשפחתית השורה בישיבה, היחס האישי והחם, האהבה, ההכלה והפתיחות, מהווים עבורנו את היסודות האיתנים והיציבים ביותר אשר עליהם מושתתת כל תורת החינוך כולה. אשר מהם אנו מגיעים לישיבה ללמד יום יום.    

אנו מאמינים כי שילוב של לימודי הקודש המוגברים הנלמדים ברמה גבוהה, לימודי החול והמגמות האיכותיות, שפע של פעילויות חברתיות, חיי פנימייה מלאים ועשירים ואווירה כפרית עם מרחבים של דשא וירוק, יוצר לבסוף רוח אחרת בישיבה, רעננה וייחודית.          

"רבי ישמעאל אומר: הלומד תורה על מנת ללמד, מספיקין בידו ללמוד וללמד. והלומד על מנת לעשות, מספיקין בידו ללמוד וללמד ולעשות." (אבות ד',ה'  ) וזו היא שאיפתנו. ללמוד וללמד, מתוך אהבה ושמחה, לצמוח ולגדול בתורה ובמעשים טובים. לקדש שם שמיים בכל יום ויום. ללמוד וללמד ולעשות. 

 

היסודות אותם אנו מנחילים לתלמידנו, עליהם הם מתחנכים בעת לימוד בישיבה:

  • חינוך לתורה ואהבת ה', מתוך יראת שמים ודרך ארץ
  • רוח רעננה וייחודית- המרחיבה ומעצימה את הנפש
  • מצוינות מיטבית בקודש
  • מצוינות מיטבית בחול
  • מערכת מגבה: צוות חינוכי מוביל ומקצועי: מורים והנהלה- אשר כולם מוכווני מטרה- להביא את התלמיד למקום המתאים לו ביותר- מתוך פיתוח עולם ערכי, שלם, של תורה. ומתוך כך- פיתוח כל שאר תחומי החיים
  • אווירה חמה ומשפחתית

פרטים כלליים

מספר תלמידים:
כ - 550
מנהל/ת:
הרב שמואל לורנץ
ערכי בית הספר:
היסודות אותם אנו מנחילים לתלמידנו, עליהם הם מתחנכים בעת לימוד בישיבה: חינוך לתורה ואהבת ה', מתוך יראת שמים ודרך ארץ רוח רעננה וייחודית- המרחיבה ומעצימה את הנפש מצוינות מיטבית בקודש מצוינות מיטבית בחול מערכת מגבה: צוות חינוכי מוביל ומקצועי: מורים והנהלה- אשר כולם מוכווני מטרה- להביא את התלמיד למקום המתאים לו ביותר- מתוך פיתוח עולם ערכי, שלם, של תורה. ומתוך כך- פיתוח כל שאר תחומי החיים אווירה חמה ומשפחתית

פרטי התקשרות

נגישות