הרב יעקב לופוליאנסקי

הרב יעקב לופוליאנסקי
ר"מ כיתה ח'3



בן 35, נשוי להילה ואב ל4 בנות, בן ו 30 בנים נוספים לבית משפ' ח'2
למד בתיכון מקיף בעיר נשר במסלול מסמ"ת (תעודת בגרות מלאה ותעודת מקצוע) במגמת מנהל עסקים
התחיל תהליך של תשובה בכיתה ז' והגדיר עצמו כדתי מכיתה יא' במהלך שנים אלו התאמן במשך 4 שעות ביום באגרוף תאילנדי שנחשבת לאומנות לחימה הטובה והיעילה בעולם, התחרה ב 80 קרבות ומתוכם 79 נצחונות.
היה מיועד לצאת לאליפות העולם לאחר השמינית אך בחר באלופו של עולם בלימוד תורתו הקדושה.
לאחר השמינית התחיל את לימודי הקודש במכינה קדם צבאית תורנית "קשת יהודה" שם פגש את רבותיו ובראשם הרב יעקב פיגנבויים. אף על פי שהתקבל לשייטת 13 בחר בסיירת אחרת- (סיירת) הסדר ב"ישיבת הגולן" אשר בחיספין שם שילב בשעור ב' לימודי הוראה ושירת בחיל הצנחנים בגדוד 202 מחזור כג אדר ב' תשס"א בה נבחר למצטיין חטיבת הצנחנים, חזר לשעור ד', בשנה זו התחתן, ועבר ללמוד בכולל רצון יהודה שנה וחצי, לאחר מכן בכולל בהוד השרון בראשות הרב ראובן הילר.
משם הגיע לישיבת נחלים כחצר"מ בשנתיים שלאחר מכן היה גם רכז הכולל, נכון לעכשיו מכהן זו שנה חמישית כר"מ בחטיבה.
מחנך על פי פסיכולוגיה יהודית של מרן הראי"ה זצ"ל אותה מנהיג ד"ר הרב מיכאל אבולעפיה (בשילוב שיטתה של בלה שפר) משלים לתואר b.e.d במכללה ירושלים במסלול ר"מים.
בוגר קורס מדריך מוסמך ומאמן מוסמך מטעם גבעת וושינגטון אותם סיים בהצטיינות.
הקים את מכון "גיבורי כח עושי דברו" מכון לאגרוף תאילנדי בתוך הישיבה אשר מעבר לפן המקצועי כמאמן, משלב את אישיותו כמחנך ושם לו למטרה לבנות עמוד שדרה מידתי ומוסרי על פי הרמח"ל במסילת ישרים.
הקים ביחד עם המאמן אופיר טל את "אליפות הארץ לישיבות התיכוניות באגרוף תאילנדי", אליפות ייחודית במינה וזו השנה השניה שהיא מתקיימת והביאה לישיבה מדליית זהב של איתי גנן ומדליות כסף של יעקב אצ'נפה ומשה זנד.

ניתן להשיג אותי ב:
פלאפון: 054-5457587
מייל: giborey9@gmail.com